4månader sen

Om några dagar så är det 4 månader
sen som jag och barna flyttade i från huset.
Och livet med John. tog slut för min del.
Jag har ju honom kvar som en nära vän.
Tur är väl det.

Jag trivs jättebra i min lägenhet.
Barna har ju fått hamstrar under den senaste månaden.
Något som har gjort att pojkarnas rum
är mycket stökigare än vanligt.

Så nu är tillochmed Vanessas rum mer städat..
Haha o då är det illa"fniss"

Men det är underbart att kunna ge barnen
den glädjen som är med att ha husdjur.
Nu har de en massa kaniner hos pappa  john.
Och vanessas Kanin Bella och en varsin hamster hos mig.

Jag har verkligen haft tur som hittade
denna mysiga lägenhet.
Sen hade jag ju önskat att den var något större.
Nu 4månader senare så hade det behövts ett till rum.haha
Ett till rum att stöka ner,det är ju så med oss."ler"

Under kvällen har jag även
satt upp nya gardiner i köket.
Så nu vart det ännu mysigare här..
Jag har en del besök här hemma.
O jag älskar det.

O fler besök vill jag gärna ha,
bara att höra av er om ni vill
komma på en fika..
Det går bra med att ringa en halvtimme innan
och se om vi är hemma och inte har något
för oss:-)

Det enda som är lite krångligt
är att man måste ha en blå knapp
för att komma in någonstans här.
´Så alla besöklare måste klicka på mitt efternamn
så ringer den till min mobil
så öppnar jag därifrån..
O om klockan är över 21
så måste man trycka in mitt mobilnummer istället..

'
Jag avslutar med en gammal bild
på mitt lilla fönster i köket.
Har ett stort också..
Ser väl inte exakt likadant ut
nu som på bilden,jag gör om hela tiden..



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill jättegärna komma och hälsa på någon gång... men det är inte helt enkelt att ta sig till kga härifrån :).

2012-02-08 @ 13:22:28
URL: http://lindazblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!