Snart nytt år

Snart nytt år. Nya året börjar med stress med flytt osv men sen blir det nog lugnt hoppas jag. 2012 har varit händelserik och en jävla resa personligmässigt. Men 2012 är ändå det år som Blev ett år med nya vänskaper . Vänner som man aldrig vill mista och året då jag träffade min Andreas. Honom håller jag hårt om, Ett år där man började jobba på Cafe Änglahund från första öppningsdagen . Ett jobb som jag älskar . Ett år med mycket jobbiga händelser som satt spår i hjärtat men det är inget man kan göra något åt. Man kan bara ansvara för sina egna handlingar . Nu ska jag sova. Imorgon åker vi hem från Sälen. Måste hem och packa,betala räkningar osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!