Zumba

Idag körde jag ett zumba pass på colluseum gym . Det slutade med ett årskort :-) så nu kan jag träna vad jag vill,när jag vill:-) nu vart det lite sent med barna ,men det fick gå denna gång . Nästa gång behöver jag inte betala och skriva på papper så då går det fortare . Sen det som är så bra med detta medlemskort är att jag kan gå och träna när jag vill. Jag kan ju köra styrka eller Cykla/crosstrainern osv när som helst. Det är viktigt när man måste se till att någon har barna varje gång . Nu ska väl motivationen finnas där . Nu ska jag kämpa med detta ,och inte ge upp . Jag tävlar mot mig själv . Jag ska visa mig själv att det går att träna varje vecka. ett ställe där man kan träna vilket jag vill. Ingen risk att de byter ställe eller något annat som skulle göra att jag skulle avbryta. Jag tränade ju zumba i våras sen bytte de tider och ställe och vips så tappade jag det jag hade kommit igång med. Har jag inte tid med ett pass så kan jag stå på brädan en stund eller styrka eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!