Okej Lördag

Den här helgen trodde jag skulle bli helt tom och innehållslös. Jag skulle egentligen ha varit barnledig och pojkvännen är på bröllop i Askersund så han är borta över helgen. Men tack vare att John skulle hålla på med flytten till sin lägenhet så gjorde det inget att jag tog dem.. Gårdagskvällen slappade vi mest framför en film . Jag var helt utmattad efter en veckas jobb och jag har dessutom haft ont i nacken,ryggen, benen osv under hela dagen så man var bra mör. Lördagen vaknade jag med värk i hela kroppen och sjövilda pojkar som bråkade och busade. Men den Vackraste låg och sov sin skönhetssömn lite längre än oss andra. Vi tog en promenad till stan för att fika på Som Hemma med min pappa och hans kompisar. Barna fick lite pengar till godis så de sprang till Jam Jam och handlade lite gott. De är duktiga på att samsas om pengarna, och att tänka på varandra. Sen gick vi en långprmenad med pappa och kompisen. Runt stranden och en massa omvägar för att sedan gå hem . Vi lagade mat,jag och barna.. Sen bakade vi Kladdkaka av Hallonen som vi hade plockat under promenaden. Vet ni vad ?? Min Vackraste läser allt som jag skriver just nu. Jag är mega stolt över henne. Hon rättar mig när jag råkar lägga ihop orden. Hon skrattar åt mig och säger"men mamma du ska ju ha ett mellanrum mellan dom orden. Kram PWestermark. The One and Only.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!