När

När ska man få må bra igen. Komma över saker ,inse att det var enda utvägen. Jag tänker: tänk om man har gjort livets största misstag . Allt har gått så jäklans fort. För ett år sen precis hade jag ångest över att behöva fylla 30 . Jag var gift,alla vi 5 bodde i huset. Vi firade min 30årsdag på katrinedalskrogen. Nu ett år senare:puff. Huset ska säljas ,jag och barna bor i en mysig men för liten lägenhet . Måste gå igenom huset . Sen en sak till: tänk om jag har tagit fel beslut om saker och ting nu den sista veckan . Tänk om jag inte fullföljer träningen. Vad besviken jag kommer bli på mig själv. Jag längtar tills jag har fått rutin på träningen och ser resultat på magen osv.


Kommentarer
Postat av: Mamma

om du bara kämpar på några veckor så får du snart in en rutin... JAG och hela din stora blandade familj kan garantera dig, att du tog rätt beslut när du flyttade.:)) Kram, kram. Ska gå och skicka healing till dig nu....

2012-08-29 @ 11:59:55
Postat av: Linda

Du tog rätt beslut!!! Fast du inte mår helt bra nu så ser du ut att må hundra gånger bättre nu är då när du bodde i huset.

2012-08-31 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!