hösten o vardagen

Känns verkligen som att mycket händer
just nu. Men allt till det bättre.
Om man kan ha tålamodet nog att ta det lugnt.

Våra dagliga aktiviteter är igång
med lämning,hämtning på dagis och skola,
jobba,lämna på kör och dans ,
se till så barna har med sig frukt,gympakläder,
och får med sig viktiga papper tillbaka till skolan ,utvecklingsamtal osv..
Ja ni känner nog igen er..

Jag har även börjat på kören igen
efter sommaruppehållet.
Det känns skönt att vara tillbaka där..
Jag mår bättre när jag sjunger,
håller på med sången..

Jag sjunger ju hemma
och har även börjat
spela in när jag sjunger
så jag hör hur jag utvecklas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!