foton september

Tänkte dela med mig lite foton som jag har fotograferat
nu under september månad..

Numera använder jag ett himlans bra objektiv till kameran.
Ett 70-300mm tele macro.
Så nu kan jag fota närbilder med längre avstånd.. i like it..

Min fina bukett som jag fick i fredags när jag fyllde 30.
Härlig höstbukett:-)

Min vackra dotter på 8år.

Delar med mig avd etta kort fastän det inte är perfekt taget.
Här äter vanessa en Langos på storfors marknad..Den heter Princess.


Lite inredning..hihi.Min Tassimo maskin och mina perfect home saker
som jag fick av john i födelsedagspresent..En med kaffe och ett med te.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!