Tack

Tack för era kommentarer på de senaste inläggen :-). I kväll har jag,vanessa och johan ätit Kalops och potatis och kollat på ensam mamma söker. Annars så har jag varit pp jobbet ,hämtat alla barna,lämnat hämtat vanessa på dansen och skjutsat hem en av vanessas kompisar. Osv osv. Daniel valde att sova en natt till hos sin pappa så han hade jag bara hemma i någon timme. Men nu har jag alla 3 till onsdag kväll då de ska vara hos john eftersom jag åker till ullared kl 6 på morgonen därpå. Blir väl 2 nätter för mig utan barn. Fy vad tomt. Men sen blir det alla 3 igen som vanligt. I love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!