rolig resa

Gårdagens resa till Ullared var helt underbar.
Jag köpte det jag skulle köpa till barna,
förutom den där barbien:monster high för den var slut.
Men jag köpte en annan barbie till vanessa
förutom skivor o kläder osv.

Jag köpte vinterkläder till danne,fodrade regnkläder till honom.
Vantar,mössor till alla 3.osv..pyjamasar  och nattlinnen är jättebilliga
till barnen så det blev en del sånt också..

jag köpte lite inredningsgrejer,2 tomte ljusstakar,hårspännen o sånt var ju väldigt billigt..
lite kläder vart det också men inte alls så mycket som jag hade tänkt mig.
Men med världens mensvärk så är det inte sådär jättekul
att prova kläder,..men jag får ta igen det nästa gång jag är där..
Men 4 par jättehärliga leggins i den modellen som jag älskar vart det givetvis..

Johan vart så glad för sin ullareds lastbil
men tyvärr var den trasig på engång..
Lite synd..
Det fanns ju så mycket bilaliga bilar osv på leksaksavdelningen..
O han älskar ju alla sorters bilar..

Någon ullaredskiva såg vi inte.
Vanessa ville ha den om det hade kommit ut någon ny sen sist.
Vi har den ljusblåa ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Trist med mensvärk... inte alls roligt :/. Men det låter i alla fall som om du hade en trevlig resa och det är ju huvudsaken.

2011-10-29 @ 12:29:07
URL: http://lindazblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!