adressändring

Idag har jag fått hem papprena om adressändring.
Så nu är papprena ifyllda om ändressändring på oss
och att vi blir folkbokförda på denna adress.
Sen har jag även fyllt i ett godkännande om att Vanessa
 får ta vaccination mot mässlingen osv som de tar nu i 2:an..
Sånt är viktigt anser vi föräldrar.
Sen är ju vanessa lite för lik mig som barn
så vi får väl se om hon är samarbetsvillig när det är dags.haha
 Men om ingen nämner det tillsvidare så kanske det går bra.haha

 Lägger in ett foto som är rätt så nytaget.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag minns när vi gick i fjärde eller femte klass... då skulle vi ta spruta, MPR-vaccin (Mässling,polio, röda hund). Jag vart bland de första eftersom mitt efternamn börjar på A och vi gick enligt klasslistan. Jag skrek som en stucken gris - och skrämde upp resten av klassen :D.

2011-10-18 @ 20:25:04
URL: http://lindazblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!