Ledig

Imorgon är jag ledig från jobbet,alla är det. Lite meningslöst känns det ju men kan nog varabra också o bara lämna barn o sen åka på ett möte/samtal i lugn o ro. Sen ska jag roa mig bäst jag kan tills vanessa kommer hem för någon timme tills hennes pappa slutar och ska hämta alla barn på dagis/fritids o henne här hemma. För denna helg kör vi igång med varannan helg rutinerna. Så i helgen ska alla barnen vara hos deras pappa (john såklart) från fredag till måndag morgon . Han lämnar i skola/dagis och sen hämtar jag som vanligt o sen är de hos mig till nästa gång.sen ses man väl alltid allihop lite då och då men då bara för att umgås En stund eller så. Meningen är att vi ska kunna vara vänner.för barnen och för våran egen skull. Man har ju ändå levt ihop i 10 år så man kan inte klippa av helt. O vänner behöver man alltid. Kram p.w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!