julpyntat

Idag har jag fixat lite mera julfint.
Och Vanessa har bakat hallongrottor till fikat..
De ser helt perfekta ut och är mumsiga..hehe
Det är perfekt med en dotter som gillar att baka
till sin mamma ..
Hon var även och köpte ingredienserna helt själv..

Under kvällen  satte jag upp de  nya julgardinerna.
Nu ´fattas bara några stjärnor i fönstrena så blir det fint ..

Här kommer lite foton:

Hallongrottorna :

julfint i köket..

så här ser pojkarnas rum ut när det inte
ligger fullt med lego där.haha
kortet är taget idag..
Sakerna i fönstret har daniel gjort i skolan
och hängt upp själv.
Förutom tomten såklart.

vanessa  med sin Bella.

mina goa pojkar

vardagsrummet:

Jag gillar tomtar;-)




avslutar med ett kort på mig..


Take Care

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka jättefina julgardiner du har, blir faktiskt avis. Vart har du hittat dem?

2011-12-01 @ 17:23:34
URL: http://lindazblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!