Farsdag

Idag är det Farsdag så idag ska vanessa och johan
åka till sin pappa john och fira honom
med lite paket och massa kärlek.
Daniel sov kvar hos honom igår .
Skönt för dom 2 o vara själva lite.
Sen får johan mer uppmärksamhet när jag bara har
han o vanessa.
Johan väcker mig :
mamma vakna det är morgon nu
och jag är hungrig..

Sen har vi myst i soffan
och jag har tittat på tv:n
medans han har lekt med bilarna
bakom mig.
Nu ska vanessa och johan duscha..
Sen ska dom till pappa john..
Senare idag ska vi till min pappa
och äta smörgåstårta:-)

Ha en bra Farsdag alla pappor.
Särskilt till mina barns pappa
och till min pappa.
Som är världens bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!