Ångestattack

Som jag säkert har nämnt förut så lever jag med ångestattacker o panikångest. Äter ångestmedicin sen i somras och det är numera en stor skillnad på mig. Missar jag medicinen så märks det snabbt. Nu har jag inte slarvat på länge o ångestattackerna kommer mer o mer sällan. Men idag kom den blixtsnabbt. Utan att jag äns hann hejda den så satt jag o grät ,skakade osv osv. Är väl något som jag måste bearbeta ,ta tag i. Antar att det handlar om julen . Omställningen som kommer bli. En jul i sälen som aldrig kommer bli sig likt. Sitta ensam i stugan medans barna far omkring hos kusiner o alla familjer som går tillsammans. Min familj är halv.


Kommentarer
Postat av: Linda.B

Varför ska du sitta ensam i stugan?

2011-11-24 @ 12:41:47
Postat av: Linda.B (syster yster)

Hej!!!

Du ska inte behöva sitta ensam i stugan i sälen. Har dom andra jularna varit roligare med John menar du?? Kan inte tro det??? Usch, vad hård jag låter :-) inte meningen. Vill bara inte du ska känna dej själv på julen :-( Jag har inte heller varit en "familj" jämnt, har varit 2 jular i sälen utan mannligt sällskap, och jag kan inte säga att dom jularna varit sämre.. Vill inte att du ska känna att du kommer bli själv i Sälen.. Och Halv är inte din familj, har du tyckt att jag har en halv familj? Finns inte mallar på hur en familj ser ut, finns ju typ: mamma,mamma, barn och massa olika konstulationer.. Min familj är barnen, hunden å jag :-) ... Bengan är med på ett hörn han oxå ibland :-) .. och du!! Du kommer inte vara själv hela livet :-) Finns massa fina karar där ute som väntar när du är redo för det.. Kram!!!!

2011-11-24 @ 22:37:47
Postat av: Mamma

Fint skrivet Linda:) En fin jul önskar ja er i era stugor. Om nån känner sig ensam o vill ha sällskap hoppas ja den kliver in i min stuga :) GOD JUL

2011-11-27 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!