systemkamera

Igår åkte jag och valde ut en systemkamera till mig.
John var med en stund o kollade men jag tog allt beslut själv..
Jag trodde valet skulle bli svårt men jag fastnade för en Nikon på engång..
Den kändes perfekt när jag fick den i handen.
Sånt är viktigt ,hur den känns när man håller i den..
Ska ju inte kännas tungt o fota..
Att man ska kunna filma i HD var ett av mina krav..
Jag har alltid förut funderat på en av  canon eos modellerna.
Men bestämde mig innan för en Nikon..
Eftersom jag nu ändå köper mig en såpast dyr och riktig kamera
så måste man ju ha en väska också.
Så det köpte jag till,ville ha en som fick rejält med plats så allt får plats
med minneskort,laddare osv..Meningen är ju att jag ska ta med mig den
när jag är ute o reser i landet eller utomlands..
Ja där det kan tänkas finnas behov av en kamera..hehe..
Sen stod jag o funderade på en försäkring.
O det slutade med en rejäl försäkring under 4år.
Jag har 3 barn och en av dem kan vara lite pillrig ibland.
O efter att min iphone gick sönder i vintras o man fick laga den för över 1000 lappen
så var det ingen tvekan om att jag behövde en försäkring.Ifall att.
Denna försäkring har bara 100 kr i självrisk.
Istället för 1500kr som det är minst om man har andra försäkringar..
Sen fanns det tusen andra anlednignar till att ta den..
Ja det var om det.. Jag har nu tillbringat hela förmiddagen till att fotografera,
jag är ledig idag men kaffe o ta hand om 3åringen har jag också
gjort emellanåt:-)
6åringen(fyller på lördag) är i skolan med dagis..
o dottern är i skolan o mannen i itt liv är på jobbet.
Nu ska jag ta o lägga in lite foton här i nytt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!