om fotograferingen

Jag fotar rätt mycket om dagarna nu,mer än förut:-)
S¨å jag skulle kunna skaffa en fotoblogg men den här får duga som allt i allo..
Hade bara ett 2 gb minneskort i sen jag köpte kameran så jag har lagt i ett med mera gb.
Så jag slipper tömma kameran hela tiden o kan filma när jag vill..

Det är svårt att få till det perfekt med korten nu,
jag är van att fotografera men helt ny med systemkamera.
Har bara lånat någons ibland o då har det varit med deras inställningar..

Korten som jag lägger in med nya kameran
då det blir ett helt inlägg med bara foton:heter foton.
Ska öppna en ny kategori med fotografering..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!