lista

Jag tycker om sånna där listor man kan ha på sin blogg.
Det var väldans längesen jag hade en sån på min sida.
Kanske något år sen tillochmed.

Men här kommer en:

Jag

Namn - Petra Eva Christin Westermark
Piercingar - inga om man inte räknar med vanliga hål i öronen.
Tatueringar - vore fint men är för feg.
Längd - 166 kort.
Skostorlek - 39
Hårfärg - färgat o slingor nu.annars mörk brunt.
Är du kär i någon - Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans - jag saknar blomstergränd,men vill bo här..
Tänker du på självmord - nä
Tycker andra att du är attraktiv - det tror jag inte..
Dricker du - Alkohol? för sällan.

Använder du droger - nej
Vilket shampoo använder du - naturelle
Vilken parfym använder du - So.. Kiss me
Vad är du rädd för - Sprutor,ormar,att mina nära o jag ska bli sämre..
Gillar du att tvätta - ja faktiskt..rogivande.

 

Din första:
Operation: oj,har förträngt alla dessa operationer.
Första piercingen: ingen förutom vanliga hål i öronen.
Första priset: Pris?
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: hund.Borrder Terrier som vi skaffade när jag var 3år.
Första semestern: alla härliga båt semestrar med båten"petra"
Första konserten: hm..kanske inte första men jag minns roxette konserten.

 

Just nu:
Äter du: inte nu men vill gärna ha någon god hemlagad mat.
Dricker du: vatten,kaffe
Ska du: städa kanske eller fixa kaffe.
Lyssnar du på:spotify
Väntar du på:
Tittar du på: datorn
Har på du på dig:svarta byxor och en turkos topp

 

Din framtid:
Barn: ja 3 underbara barn
Giftemål: Japp.
Karriär: jag gör karriär nu"fniss"

Har du någonsin:
Kysst en främling:hm
Tappat bort glasögon/linser:har inga.
Brutit ett ben: nope
Rymt hemifrån: i ren panik kanske."fniss"
Röntgats: Ja oja.
Gråtit när någon dött: Ja verkligen,senast var i vintras.

Ljugit för någon: inte med flit
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: Nej,men något tror jag på..
Mirakel: Jag hoppas på mirakel.
Aliens: kanske
Magi: Ja
Himlen: Ja
Tomten: Haha, oh ja;-)
Änglar: vet inte

 

Senaste:
Film du hyrde:en jätte bra med miley cyrus.
Film du köpte:
Låten du lyssnade på: Lipstick från gårdagens schlager contest
Låten du hade på hjärnan: det är fest i hela huset..
personen du ringde: john
program du tittade på: schalger contest..
person som du tänkte på:john

 

Favorit:
Mat: Jag älskar all sorts mat.med trevligt sällskap kan jag äta vad somhelst. bakad potatis,grillat..osv..
Låt: jag lyssnar på allt.
Sak att göra: umgås med folk som ger energi,lättsamma o man kan vara sig själv med.
Dryck: Vatten,kaffe.
Bil: ja inte är det våran v70 turbo men wolkswagen touran eller crysler voager eller nått.

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: för många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning..
Personer från grundskolan du har kontakt med:många som tur är.
Ärr du har på kroppen: orka räkna?

 

Senaste:
Tidning du läste: Aftonbladet
Personen du fick mail av: sophie
Personen du fick brev av: alfa haha
Personen du fick sms av: Linda (syrran)
Saken du köpte: sak? mat handlar jag jämt.men presenter till nessa.

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: inte mycket,saker som jag mår bra av..
Var det kul: nödvändigt
Hur tidigt stiger du upp: 7 annars men idag sov jag för länge.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Kolla Big brother Live såklart.
Är du seriös: Inte alltid ;) flummar rätt mycket.men jag kan vara seriös..
Var har du ont: i benen just nu,haha..klenis..
Använder du hårspray: nja..
Kan du stå på händer: nej
Håkan Hellström eller The Ark: the ark ..eller båda.
Salt eller socker: Beror på
Gillar du ketchup: i mat .o lit epå korven men inte alltid.
Är du glad nu: jag är glad men sårbar.
Var du glad igår: ja jag var lycklig igår.
Känner du nån som jobbar inom vården: ja det gör jag verkligen.min bror o mina systrar jobbar ju inom vården,har gjort iallafall.
Stockholm är: betyder mycket för mig. har 2 barn födda där..saknar blomstergränd..
Kan du sjunga: Ja det kan jag faktiskt.är 1:a sopran.sen kanske allt inte låter bra jämt,bör sjunga upp först.
Mer värt än guld: Min man och mina barn,och att få må bra. <3
Spaghetti eller makaroner:beor på ..pasta är gott.
Ett land jag helst vill besöka:usa igen,annars reser jag vart som helst bara det är med härliga människor..
Senaste land jag besökte:Grekland,ön Rhodos..
Ska bli skoj: Alla planer i maj,sommaren osv..
Ska inte bli skoj:jag vet inte riktigt..
Sparar till: -ullared kanske.haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!