6årsdagen

Igår fyllde våran förstfödda son 6år.
Han fick en väldigt bra dag med mycket skoj.
Han vakande redan vid 6 tiden o gick ner till oss:
-hallå jag fyller år idag,har ni glömt mig??
-gå o lägg dig lite till ...
så kom han ner igen efter en stund,kanske en timme senare:
hallå får jag paket?
sen när jag skulle gå upp o väcka vanessa så vi kunde gå o sjunga för honom
då satt han i vanessas rum o lekte .O nessa var vaken..
-Du danne,du ska ligga i sängen nu o låtsas sova..
Det är lite lättare med de andra 2 som brukar sova längre..
Men vi vet ju att han gillar att gå upp tidigt sen innan..
Efter en massa mys hema o lite paket osv.
Så åkte vi till stan o hade en massa skoj där..
Lite bilder:
Så här skoj är det att fylla år:
en stor hoppborg till barnas glädje:
Nu ska det bli godisregn från brandbilen:
barna mitt i smeten av godisregnet:
Wow vilken häftig brandbil:
det är rolig to sitta i brandbilen tycker johan:
nu kör min äldsta o min yngsta iväg med bilen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!