wow 50 besökare

Vad roligt att det är så många som läser min blogg.
Hela 50 styckna unika läsare har det varit idag..
Om 8 minuter ställs räknaren om,så får vi se hur många det blir imorgon:-)
Det tråkiga är bara att jag hör folk berätta att:
ja men dom läser din blogg,o dom läser den,
o den har läst den osv.
Men ingen vågar liksom erkänna det rent ut.
Ja förutom några av mina vänner förståss:-)
Det är okej ni får erkänna för mig
att ni läser bloggen;-)
Ni behöver inte gömma er,jag bits inte;-)
Jag får någon enstaka kommentar lite då o då.
Oftast av samma person,men ibland lite nya folk.
Alla kommentarer är välkomna(så länge de är snälla,haha)
Jag är trött,har ont i ryggen och i halsen.
Och har en viss oro i kroppen
men när jag skriver så är jag väldigt glad:-)
Nu en fråga till er:
Vad tycker ni om min blogg?
Svara under :kommentar..
Hejsvejs:-)

Kommentarer
Postat av: Carmen

Halloj Petra.

Jag läser din blogg men e otroligt usel på att komentera oavsett vilken blogg jag läser. Bloggen du skriver e alldaglig med inlägg från en vanlig småbarnsförälder med hus, djur å ungar....ingen prettoblogg där du försöker vara nån annan. Sånt gillar jag. Tjing.

2011-03-02 @ 07:32:44
Postat av: Mamma

Jag tycker den är väldigt fin, med en härlig färg. Jag kan nog inte jämföra den så bra då jag inte läser just någon annans blogg :) man skriver ju inte så ofta en kommentar kanske...för man har nog inte nåt att skriva...:)) KRAM

2011-03-02 @ 10:02:07
Postat av: Kaninfamiljen

Hej, jag kikar in hos dig ibland och jag tycker din blogg är väldigt personlig och fin :)



Lite lustigt att det är mannen hemma hos dig som är mest kaningalen... En omplaceringskanin för ett år sedan och 12 kaniner plus uppfödning idag, det var snabbt jobbat minsann.



Tycker ni att det är lätt att hitta nya bra hem till alla eller känns det som att marknaden är ganska mättad? Nyfiken eftersom man hör så mycket om kaniner som folk tröttnar på och så. Finns ju så himla bortskänkesannonser på Blocket tex. Fast å andra sidan kanske det beror på om man föder upp kelkaniner eller till vidare avel och utställning.



Hoppas du får en fin dag! Trots att du är lite sjuk.

2011-03-02 @ 10:47:38
URL: http://kaninfamiljen.se
Postat av: Jenny

Hej vännen! Jag är här titt som tätt! Gillar din blogg. KRAMAR Jenny

2011-03-02 @ 17:01:35
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!