the studio

Jag har sett att så många börjat fotografera sig på sånna här foto studios.
Och de blir verkligen så fina på kort.Så jättevackra kort.
Nu är ju jag långt ifrån fin,men jag skulle väldigt gärna vilja göra
något liknande det som  finns på: The studio.
http://thestudio.se/modell/din-dag

Jag skulle verkligen vilja göra det här.
Det skulle göra gott för självförtroendet.
O det kan ju behövas efter en massa år hemma.
Med en vardag där man i stort sett bara sitter hemma o tråkar;-)
Och en urusel ekonomi..

Det jag skulle vara noga med om jag blev fotograferad av dom
är att de skulel få trolla bort mina trippelhakor.
Jag är ju extremt svullen i ansiktet men jag skulle lita på dom.
Man får ju en makeup av makeup artisterna  och ibland kan man bli stylad i håret.
Det kan ju behövas:-)

Ja drömma kan man ju alltid..

Här är länken igen:
http://thestudio.se/modell/din-dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!