picasso is here

Vad trött man blir på att aldrig få
ha det fint här hemma.
Våra tapeter i hallen ,trappan,övervåningen (innan barnens rum)
är jag så nöjd med.
Men bara för att jag är så nöjd med allt sånt
så ska man inte få ha det fint.
Nä en viss picasso i 3årsålder ska ju självklart där o klottra.
Hela väggarna är totalförstörda med hans klotter..

På väggen precis innan dannes rum är det hela väggen full med orange klotter.
Med orange krita..
Och på vägen nerför trappan är det kritspår också i en 3årings höjd.
avslöjad som bara den :-)

Lilla skitunge..

Jag hoppas verkligen att det går bort med något suddigum ..
Har verkligen ingen lust o tapetsera om där det redan är perfekt..

Här är en del av det,syns dåligt på bilden
men syns väldigt väl på riktigt-
går inte att missa..
hade det varit vardagsrummet där tapeten redan är skit ful såå....
ja det hade känts mindre.
han lyckas hitta pennor överallt tydligen.
men grejen är att han målar bara där jag trivs med tapeterna.
inte i sovrummet,inte  i vardagsrummet..



Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej! kom in här eftersom jag googlade på kallithea. Vi åker till Sunwing resort i juni och såg att n varit där.. Kommer vi bli nöjda?

2011-03-03 @ 16:14:56
URL: http://kattison.blogspot.com
Postat av: veronica

visst är sånt roligt sånt gör min minsting också himla tråkigt faktist. i gossarnas rum har tobias målat om 2 gånger och igår hade han åter målat hela golvet plus ena vägen så det har vi fått bort lite men allt gick tyvärr inte bort.. kram

2011-03-03 @ 19:45:54
URL: http://www.metrobloggen.se/inka8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!