Loppis

På lördag är det jag som står på nitarvägen i karlskoga,
där de har loppis varje lördag .
Där arena reklam har varit förut..
Så vad kommer jag att sälja då???
det kommer att bli en massa barn o bebiskläder,
lite kläder istorlek s-m..
Herrjeans,böcker..osv..
Här kommer lite bilder
från förberedelserna..
Det ligger massor av kläder i lådorna
på bilden..
Det kommer att finnas vårjackor,vinterjackor(barn/bebis)
allt som är i tyg på bilden  hänger med på loppisen..
Sen är det meningen att jag ska ha med mig barnsaker också...
Liggvagnen osv..
mer om det senare..
Men kom på loppisen nu på lördag den 2/4 här i karlskoga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!