katastrof tankar

Jag förstår inte
varför gör man sånt väsen av att
man har tjejkompisar som
man kan ringa till när somhelst på dygnet..
Ja jag menar nu en kille som har tjejkompisar alltså..
Jag fattar inte.. Om någon kille skulle ringa till mig
så skulle jag ju säga "ja men det var....."
Inte hålla på o säga:ja men du det var en riktigt snygg kille
som ringde..o jag kan prata om allt med honom..
Ja nu tar jag i lite,men jag tror ni fattar..
Varför bete sig så omoget så
man har sånt behov av att inte
säga vem man pratar med.
Jag ringde o pratade om ....
jaha vem ringde du då..
"någon av mina tjejkompisar som kan sånt här"
Men vem?
"ja du ,jag tycker att det är kul att du får en massa tankar.."
MM skit kul med katastrof tankar och en massa ångest.
Känslan av att vara värdelös ..
Den där känslan av att inte vara värd något i någons ögon,
vara ful o värdelös ja men det är ju sånt jag verkligen
vill känna..Räcker det inte med att jag har mått så länge..
Oavsett vad och vem det handlar om..
Känslan av att inte vara omtyckt,ivägen osv..
Jo det är ju något jag verkligen vill känna..
Nä du tur att jag har kursen imorgon
så jag kan få känna mig glad en stund iallafall...
I går var en riktigt bra dag också.
Åkte omkring på loppisar med barna och
när vanessa var på kalas så bytte jag ut henen mot danne.
åkte med johan o danne till stan o fikade med bästa jessica
o barna:-)
Jag kollade på kläder också på lindex o jonn o jonna.
Fy farao vad jag vill shoppa kläder..
men det tillåter inte min plånbok..bläää..
Hoppas ni fick ett mera intressant inlägg nu..
haha skit kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!