kaninfamilj number 1.

För er som inte har varit här så mycket
så har vi en drös med kaniner här hemma.
Vi har en kaninuppfödning på lejonhuvad kanin..
O våran första kull:lejon föddes i februari..
Men vi har också haft en kull blandis kainer också
som föddes under november..
De var 3 styckna,den svart vita (bella) är våran dotters favorit..
dom 2 svarta säljer vi gärna om någon är intresserade..
De gör inget väsen av sig här hemma de bara är.
Jättesnälla o ha som kelkaniner..
Hör av er vid intresse..
Jag fotar mer än gärna allt som går att fotografera.
Men det blir mycket på barnen och kaninerna.
O mycket på mig själv
upps,jag försöker få till bra kort på mig ,är lite desperat.haha
Kan säga som så att av 40 kort så kanske det bara är 5 som duger.
I nästa inlägg kommer en drös med foton..
Ha en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!