halloj

idag missar jag en hel del av kursen.
Det är inte något speciellt roligt kan jag ju säga.
Men eftersom john skulle till tandläkarn med vanessa
o pojkarna är hemma o de inte vill ha med dom till tandläkarn
så måste jag offra mig.
Vara hemma med dom tills john kommer hem igen.
Så jag missar en timme av kursen o den håller liksom bara på i 3timmar.
Det de gör nu är skapande,de målar och kanske drejar o har roligt..
Så visst missar jag en del.
O när man missar så här så tappar man (iallafall jag) motivationen att åka
dit resten av dagen..
Inget bröd hade vi hemma så det räckte till mig heller så det får john jobba med hem
efter tandläkaren..Men kaffe kan jag ju göra.
Klockan är 09,45 om en halvtimme  ska kursen ha fika rast.
Fika på goda smörgåsar(om man väljer o köpa det) o kaffe..
Eller coffe choko som jag brukar ta(tror att det heter något sånt..
Sen vet jag inte om de fortsätter med skapandet eller om vi går tillbaka till våran sal..
Men lite bitter är jag över att behöva sitta här..
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Är pojkarna sjuka? Annars kunde du ju ha lämnat dem till dagis...

2011-03-28 @ 15:17:47
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Petra

Linda: nä de är inte sjuka. Jag tror inte att det vore så populärt o lämna dem på dagis en måndag. Annars hade ju det varit gjort redan,lite smart är jag trots allt;-)

2011-03-28 @ 21:11:33
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!