fredagens händelser

Idag började dagen med ett möte på ams för min del.
o nessa i solan såklart.
sen började john jobbet kl 13.
o jag o pojkarna åkte o hämtade vanessa i skolan.
Sen mot ica maxi..
Vi handlade inför kvällens taco..
Handlandet tog 2 timmar.haha
Tog en liten korv med bröd paus med min pappa/barnens morfar
sen efteråt..Så underbart o se honom i affären.
Jag lyser upp när jag ser honom:-)

Barna köpte sig en liten  leksak var till dagen till ära.
Är ju fredag o själv hela eftermiddagen med mig så man ska
unna dem lite:-)

Vanessa valde polly pocket förpackning med en massa saker.
johan en lego förpackning med 4 legobitar i,en av dem är en kanin:-)
o danne star wars såklart:-)

Jag har hållt humöret uppe med många telefonsamtal idag..
O samtalet idag på ams var en del terapi för min del..
Nu är det på gång..Fortfarande noll i inkomst.
Men nu ska det utredas o se om jag kan få någon mera hjälp från deras sida..

Johan klänger som vanligt på mig.
Drar  in handen innanför min tröja(vid naveln)
o ska pilla..
Mys tycker han..

Jag är så sugen på kaffe men kaffebryggarn gick sönder igår kväll.
Vi köpte nyss en ny så det känns trist..
Men det är ju inte direkt det enda som har gått sönder/lossnat.
Backspegeln hävde jag ju ner häromdagen också.
Den mitt i bilen ni vet.. Så nu kör jag utan backspegel(rekommenderas inte)

uppdaterar snart igen men då med foton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!