ensam hemma

Idag är jag själv hemma med alla djur.
För tyst och lugnt hemma.
Men utanför fönstret så lyser solen upp och det är så skönt ute.
Pojkarna är på dagis igen efter 2veckors uppehåll med sjukdom osv.
O nessa är i skolan som vanligt:-)
O john är på jobbetmhan drog iväg en stund innan jag åkte o lämnade pojkarna..
Jag ångrade mig faktiskt när jag skulle åka hem från dagis att jag hade bilen.
promenad hem hade inte varit något fel i det här fina vädret.


Så jag ska ta en promenad så fort barna kommer hem igen.
Eller så tar jag o går en promenad själv men jag har ingen musik i min iphone
förutom nrj o you tube osv.
men det går ju på internet..
får väl ta o lägga in lite musik så jag kan gå ut o gå ,
inte vara beroende av att ha barnen med mig..

Nu ska jag gå ner o fixa lite kaffe.
Njuta av gott kaffe från kaffebryggarn som jag köpte förra veckan
Den  förra gick sönder haha..
Sen ska jag göra lite annan nytta.
Kaffet är ju självklart prio 1 o någon smörgås..
Vart inte direkt någon frukost för mig i morse.

Är väl förmodligen sista dagen på länge som jag har hela förmiddagen för mig själv.
Åka hem direkt efter att ha lämnat på dagis..
Uppdaterar mer om det sen..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om det skulle kunna bli en riktigt härlig dag. Du gillar allt solen du har jag förstått. När solen skiner blir du alltid på gott humör:) Ja vem blir inte det:) Lycka till med nya kursen. KRAM

2011-03-15 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!