helgen

Så var det fredag igen då o helg:-)
Jag har varit o skjutsat john till jobbet
o sen vart det en tur till Lidl för att handla lite
till dagens lilla utflykt.
Barna ville till Lunedet så vi drar väl dit snart.
Det är verkligen jättevarmt ute idag.
Härligt o göra något kul då:-)

Annars så sitter jag o tänker
lite på sommaren o
att jag vill göra saker,
träffa vissa osv..
Umgås o ha kul ihop..
Hoppas det blir snart..

Jag är ju idag ledig från jobbet
som ni ser, annars hade jag varit där
nu:-)
Var ledig igår o ska inte tillbaka förrän på tisdag..
På måndag förmiddag åker danne till teneriffa och senare vid 18
ska jag uppträda på lantärnan..
Det är vid strandkanten..Tyvärr har själva serveringen stängt
så man får ta med sig picknick korg dit.
Men jag kan lova att det blir mycket fina sånger o bra uppträdande av oss.
Båda körerna från kulturskolan.Blandade röster där de har förutom sopran,alt även bas o tenor .
O så givetvis Cantöser ...Jag är ju bland sopranerna som vanligt..Allt annat blir för lågt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!