Gran Canaria

Imorgon åker min lilla 6åring iväg
på äventyr med sin mormor,peråke och Kusin Noel.
Jag har nog skrivit Teneriffa förut.
Men det är Gran Canaria som de ska till..
Bahia Feliz rättare sagt..
Med Fritidsresor ,de kommer träffa Bamse o clownen osv..
Vi var på Gran Canaria jan 05 då danne låg i magen.
Då var vi på ett jättestort köpcentrum o en rolig marknad blandanant..
Men då bodde vi på PLaya del Ingles med Lollo o bernie..
Så nästa gång vi får träffa våran son är typ den 15 juni..
Då har vanessa haft skolavslutning o börjat på fritids.
Förmodligen simskola också..
Så idag håller jag på o förbereder mig
för saknad,det är tur att det är sommar
o att det förmodligen kommer att vara fint väder
så dagarna går lite så man slipper sakna alldeles för mycket.
Men min cutie är min cutie..
Tur att jag har johan o nessa hemma iallafall.
Ja nessa är väl inte hemma såvärst mycket.
Hon har ju fullt upp med skola,kompisar osv.haha
Men lilla johan är helst bara på dagis o med mamma(hihi)
Fast jag ska ju jobba alla dagar förutom då skolavslutningen är.
Då har jag tagit ledigt från jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!