älskar sommaren

Jag älskar sommaren.
På sommaren är allt möjligt
känns det som.
Alla är gladare,de flesta iallafall:-)
Man kan göra så otroligt mycket ,
o göra så lite som att
gå på en promenad kan vara jättemysig.

Ja som sagt jag älskar sommaren.
Jag är alltid så lycklig på sommaren.

Det bästa jag vet är när vi hittar på saker.
Eftersom john jobbar(så glad för hans skull)
så gör jag väldigt mycket små dagsutflykter med barna..

Sen gör ju vanessa en hel del kul på fritids
o har simskolan också om dagarna.
Så det blir mycket roligt för henne.
O varje dag efter simskolan
så åker jag o barna iväg på något.
Jag är som lyckligast dom timmarna..

Jag längtar varje dag
efter våra små äventyr:-)
O på helgerna kan vi äntligen
vara alla 5:-)

Dom här dagarna som har varit
så har det varit väldigt varmt ute
och inne:-)
Jag älskar värmen ,
o finns det en sjö,hav,pool i närheten
så är jag där:-)

Men jag har bränt mig en hel
del dom här dagarna.
Det är alltid på axlarna o ryggen o armarna..
Fastän jag smörjer in mig med 30
så känns det att det bränns..
Så då gör jag så här:
Perfekt,o lägga något över axlarna o ryggen..


foton från idag:
Kaninen är min alldeles egna dvärgvädur:Molly!!
sen är det min minsting Johan och längst ner:Moi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!