Semester

Idag åkte jag med jobbet
till kristinehamn
och tog en fika vid skärgården.
Sen var det semester:-)

Så nu har jag semester i några veckor..
Underbart.
Men jag började genast tänka
på vad vi skulle hitta på för något kul
imorgon.
O familjen var överens om att dra till sthlm.
Men de vi tänkte hälsa
på hade hunnit boka in sig på annat.
Så blir det när man är sent ute..
Vi har nu kommit på annat att göra
som finns i närområdet.
Det får duga...

Vanessa hade ju medans jag var
o fikade med jobbet,
sin simuppvisning med simskolan.
Som pappa john o johan gick på o tittade.
Det hade gått bra..

Vi var klara ungefär samtidigt
så efter det tog vi en lunch ute
på en av stadens restauranger..
Bra start på semestern:-)

Nu ska jag gå ner o titta
på film o äta chips
tillsammans med min älskling..

Hejsvejs

foton:från idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj vilken fin mage du harvilken vecka är du i ?

2011-07-09 @ 13:12:58
Postat av: Pillan

Till "anonym"!



Haha du måste verkligen må riktigt dåligt! Tycker synd om dig!

2011-07-09 @ 15:58:39
URL: http://shasti.webblogg.se/
Postat av: Dorrit Remmert

Du "anonym"!!!! Sköt du ditt eget liv... Din stackars man borde ha lämnat dig för länge sen... God mat och ett lyckligt liv, kan göra att man går upp några kilo ibland! Är du avundsjuk kanske??

2011-07-09 @ 16:59:01
Postat av: annelie

Ni verkar ha haft tur med vädret...önskar jag kunde följt med:/

Jättefin bild på snygg tjej & snygg klänning;)

Till dig anonym...vet inte hur gammal du är men du vet kanske att vissa saker skriver/frågar man inte?!?

Antar att du är knark smal & inte en cellulit eller rynka på din kropp efter att du fått barn?

Men du har förhoppningsvis inga!

Stackars dom i så fall;)

Ha en sån bitter/elak mamma som skriver ner folk!

2011-07-09 @ 17:07:58
Postat av: Nettan

Fy fan för dig vidriga människa(anonym) hur man kan va grym det förstår jag inte..å SÅ HÄR GRYM då har man nått EXTREMT fel! Petra..du är jättefin på bilden och NJUT av din ledighet...KRAM NETTAN

2011-07-09 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!