jobb igen

Imorgon börjar jobbet igen efter 3 veckors semester.
Känns väldans vemodigt,konstigt.
Känns som att sommaren är slut
o all stress kommer tillbaka.
Men jag jobbar ju så få timmar
så det gör ju inget,
jag hinner ju med allt jag vill ändå..
Men som sagt det känns konstigt..
Inte så jätte motiverad.

Men jag vet det att det kommer att
bli så skönt o träffa jobbarkompisarna igen.
Saknat dem.

Sen imorgon eftermiddag drar vanessa
på semester med sin mormor.
De ska till Gränna ,bla se när de gör polkagrisar
o sen till astrid lindgrens värld.
Kommer väl hem på lördag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!