göra idag?

John drog iväg med 6 kaniner
till Kaninutställningen i dalbo
för någon timme sen..
De började väl nu kl 10.
Vanessa  o johan grät när han åkte,
det är ju såklart att hela familjen
vill följa med honom .
Men vi respekterar hans val av att åka själv
o önskar honom lycka till idag..
Det som är så trist är inte att han
inte är hemma,
hemma själv med barna är jag van vid.
Utan det som är jobbigt är att
inte ha någon bil idag.
Jag kan liksom inte ta mig någonstans.
Så ska vi någonstans så får vi snällt promenera.
Barnas cyklar har mamma hos sig då
de inte får plats i våran bil när vi åker på semester..
Min cykel måste jag byta hjul/däck på
så jag hade fått gå ändå,inte mig emot så..
O barna går väl gärna,
lite osäkert med johan
med fram o tillbaka till stan
lättare med sparkcykeln då.hihi
Det ser ut att börja regna när somhelst.
Så det är ingen idé att äns tänka tanken
på att dra ut barna på en promenad till stan.
Vad instängd jag känner mig,
kommer ingen vart..
Vill ha en bil ståendes på min parkering
så jag kan dra någonstans med barna idag..
Göra vad som helst,vart som helst.
Ta en fika någonstans eller nått..
Får roa mig med lite musik
tills den värsta uttråkade känslan
har släppt så jag finner motivation
till att plocka undan o städa.haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!