Godnatt

Jag/vi har haft en jättemysig helg.
Bättre än vad jag trodde:-)

På fredagskvällen hade vi filmmys med
filmen:Gullivers Resor som vi hyrde.
En film som hela familjen gillade:-)

Under lördagen så gick Jag och barna
en promenad till stan
och  tog en fika/lunch på café kulan i stan
och promenerade hem sen när affärerna stängde.
Johan tyckte att det var jättekul att promenera
med sina syskon o mig:-)
Det var en härlig o avkopplande promenad med
mina små busar:-)
Jag plockade lite ätbara blommor o hallonbuskar
till kaninerna på vägen hem som de fick mumsa på:-)
Ja de få som fortfarande var hemma förståss,
nicoles kull med tjejer och lejon huvade madagaskar bebisarna
var ju på äventyr med john..


O idag har jag o pojkarna varit hos pappa
o hälsat på lite..
Nu ska jag ta o lägga mig bredvid min älskling.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!