dagstur

igår satt jag o spanade lite
om jag och vanessa
skulle ta en dagstur till stockholm
någondag nu i sommar.
Strosa runt på stan
och vill man träffa oss så har man chansen då..
En dagstur med buss tur o retur kostade 240kr
oavsett ålder o då var man i stockholm 11
o åkte hem 17..
Känns lite lite,men det beror väl på vad man ska göra förståss..
Sen finns det ju självklart vanliga bussar
så man kan åka när man vill o åka hem när man vill..
På min tid då jag åkte sådär så var det billigt..
Men det svåra är väl att välja bara ett av barnen
som man ska ta med.hihi..
Strosa runt på stan då är det bäst med bara vanessa.
Skulle man till skansen ,vill man ha med allihop osv..

Ja jag spånar lite..
Får se om jag hittar den där moroten
som gör så jag åker iväg..

Så hojta till om ni vill träffa mig o vanessa
för en dag i stockholm:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!