lycka o ringar inlämnade

De senaste dagarna har jag mått väldigt bra.
Har blandannat varit på "kursen"
och där stor trivs jag.
Det är 2 gånger i veckan,3timmar..
Och det är precis lagomt.
Jag mår så bra efteråt..
Det klarar jag mig på rätt länge..
O att ta bilen
och åka med barnen
till en vän som bor lite längre bort.
Gå in och köpa en present  och tanka osv.
O åka små genvägar som inte leder någon vart.
Det är underbart..
Inte lika kul att tiden har runnit iväg så
man nästan kommer 2 timmar senare än
vad vi hade sagt.Men ja jag är nog förlåten.haha
Underbart är det iallafall att ha något att göra.
Hälsa på folk,gå på kursen,shoppat har jag ju gjort 2 dagar i rad
under den här veckan.
Det blev dessutom lite av varje till mig själv:-)
Fikat på café har jag också hunnit med.
Underbart:-)

Och imorgon börjar john på granngården.
Jag är så glad för hans skull.
Äntligen,är han på gång..
Jag kan släppa all den oro som jag har burit på kring honom..
Jag är ju den som står honom närmast, och som bryr sig mest om honom.
Och att få se hur bra han mår numera,det är underbart..
Jag blir tårögd av att tänka på det,det är en lycka..
Så imorgon kommer mamma och tar
pojkarna när jag,vanessa och john börjar samtidigt.
Vi ska vara på olika håll..
Mysigt för pojkarna och få gosa med mormor i lugn o ro:-)


Ja just det.Jag har ju lämnat in mina ringar .
Juhu ,inte en dag förtidigt.haha
Va fan,sitter och pratar om min älskade man
så har jag inga ringar på mig.
Det är fruktansvärt.
Men så är det när man har svällt upp som en ballong..
De får nog ordning på ringarna så jag kan ha dom framöver.
Jag hoppas att jag inte svullnar upp ännu mera så
jag behöver förstora dom igen..
Då kan jag lika gärna ta ett par ringar som är för elefanter..
Eller som danne sa häromdagen:
du är flodhästen i madagaskar..
ja vi är nog rätt lika..

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Det är lugnt, jag vet att det kan ta extra tid, det bara är så :). För oss gjorde det absolut inget, då hann jag ju klart med allt i god tid innan och slapp stressa. Kul att ni kom och var här. Kan säga att barnen somnade så fort de la huvudet på kudden =). Kram på dig!

2011-01-24 @ 07:45:31
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!