tuffa till mig

Just nu ligger alla
känslorna ovanför ,
det är så jobbigt
när jag har sånna här
känsliga perioder.
Nu händer det ju mycket kring mig
som både är nytt,roligt/nervöst,
och lite jobbigt.
Om någon har brist på empati och
känslor  osv så får ni gärna
ta lite av mig..Så kan jag få lite av eran tuffa skal.
För just nu har jag inget skal alls att ta fram..

Nästa vecka ska jag förmodligen
på begravning..
Jag har nog inte fattat det än,
allt gick ju så snabbt ..

Jag måste tuffa till mig,
jag vill ha tillbaka min mask
som gör så att jag står emot
dom här värsta gråt dagarna..

Usch vad jag hatar att vara själv hemma.
Ångrar att jag lämnade pojkarna på dagis idag.
Jag hör skrammel från nedervåningen
men det är inte barna det är bara kaninerna..


Jag avslutar med en låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!