snart 9 kaniner

Halloj.
Idag har john varit ledig.
Han har mest byggt på kaninburarna
som måste vara klara tills imorgon..
För imorgon åker vi till Kista i sthlm
och går på Djurmässan.
Det ska bli jättekul
och se alla sorters djur osv.
Men som vanligt är jag ju lite
orolig för sånna där äckliga
slingriga saker.
O jag är sån att det jag är rädd för
det letar jag upp med blicken.
Men jag får tänka på alla dessa söta kaniner,
hamstrar,marsvin,hundar,katter osv..
Det ska tillochmed vara en bio
för oss med husdjur.
Så både tvåbenta o de 4 benta kan gå på bio ihop.
Låter rätt roligt.
Det är den bioaktuella filmen:
Marmaduke som ska visas.
Den vill jag se,så jag hoppas att jag kan gå o se
den när jag väl får chansen .
Det är inte något vidare dyrt heller o gå på mässan.
Pojkarna är det gratis för eftersom de är under 6år.
O det finns familjebiljetter.
Så då blir det ännu billigare.. Skönt :-)
Så imorgon tidigt på morgonen,hoppas jag:-)
så drar vi..
Sen när vi kommer hem har vi 3 lejonhuvade dvärgvädurar med oss hem.
Ska bli intressant o se hur det är att ha renrasigt hemma.
Och av pälsboll varianten..
9 kaniner blir det sammanlagt här hemma efter morgondagen..
Foton o mera uppdateringar kommer så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!