sista dagen på lovet

Idag är det sista dagen
på barnens jullov.
O idag har de varit som lugnast.haha
Mysig hemma dag,
jag som trodde jag ville ha in rutinerna igen haha..

Nu kommer vanessa uppför trappan sjungandes
och i famnen har hon:bella.
Våran kaninbebis på 8 veckor.
Vanessa är så knasig,hon säger att jag är kaninbebisarnas gudmor.
-ja men mamma du är ju inte gudmor till någon
så då kan du ju vara gudmor till kaninbebisarna..haha
så nu sa hon:Bella här har du gudmor.haha
Knasiga unge.

gosar gärna med kaninbebisarna.
hon lämnade henne till mig o gick.
Bella är lugn i famnen men sitter nu vid tangentbordet..

hon är så söt med sin vita/svarta ansikte o lite vitt på ena sidan,
den vänstra sidan.
kortet här togs för en månad sen.
så hon är större nu.
8 veckor.
när henens mamma Fudge kom till oss var hon ca:9 veckor..

här är hennes mamma Fduge i somras.
9-10 veckor gammal.
Dom andra bebisarna är svarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!