min älskade iphone

jag o barna var till ica maxi o kollade
i förbutiken och de hade fått in min mobil.
Hon förvarnade mig lite om att den inte såg ut
som den borde.

så här den ut:
behöver jag säga att jag är väldigt tacksam
över farbrorn som hittade den på parkeringen
men samtidigt är jag välldigt ledsen
över att den ser ut som den gör.
Displayen är trasig..glas överallt..
men ingenting på det vita(baksidan)
han hade sett något på parkeringen o sparkat till lite
o plockat upp den när han såg vad det var.
jag o vanessa var där i går vid 21 tiden o då
kollade vi bara där jag hade parkerat ..
o det var ju mörkt osv..o samma färg som snön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!