Gosan myser

Jag har inte lagt upp några foton
på våran stora kanin på ett tag.
Henne har vi haft längst.
Och hon går som hon vill  nästan..

Idag öppnade jag hennes bur som står ute
och ropade:Gosan kom här är mat.
O hon hoppade ur buren och gick in i köket
o satte sig o åt pellets från tallriken
som jag hade ställt fram.haha

Sen tog jag fram en liten boll
och den lekte hon med rätt mycket
och tappade bort den helt plötsligt
så då fick jag leta upp den ,
då vart hon glad..
Så roligt o se hur olika kaniner kan vara.,
O att de faktiskt leker med bollar.så kul.
Att katter leker med pling pling leksaker o snören
o grejer det vet man ju..
O att ta fram en liten boll så leker kaninen med den
det är roligt det.
O våra nya kaniner har kattleksaker som plingar..
Ska köpa mera sånt där roligt till dem sen..

Här sitter hon i mitt knä o myser..

Här är hon inne o hälsar på oss och mumsar på en morot..

Här har jag ropat in henne för att äta..haha

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj va stor hon är, eller ser det bara så ut ??

2011-01-14 @ 10:12:15
URL: http://babbelsin.blogg.se/
Postat av: Kaninfamiljen

Tack för din kommentar i min blogg!



Jag sitter fortfarande och gnuggar geniknölarna för att inte behöva hitta nytt hem till Nova, hon är så otroligt snäll och go på alla sätt och vis! Vill verkligen inte att hon ska bli en av alla kaniner på Blocket liksom... Kändes jättejobbigt bara att skriva om det i bloggen, men att seriöst börja leta nytt hem till henne känns omöjligt.



Eran stora tjej är så söt! Våra jättekaniner älskar alla typer av leksaker; både gnagleksaker, bollar och kattleksaker som plingar mm.

2011-01-14 @ 11:58:00
URL: http://kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!