Millas dopdag

I lördags så åkte vi till stockholm/Botkyrka..
Vi åkte först till Bålsta där vi skulle lämna
av en kanin som  behövde komma till Bålsta för vidare färd.
Så vi åkte till örebro i fredags o hämtade upp henne..
Sen åkte vi för att säga hej till johns barndomsvän Anders.
Hann snacka lite och se hans fina hund:-)
Vanessa var så glad över att få se honom igen.
Han var mycket hos oss o hälsade på
när vi bodde i stockholm..

Sen drog vi mot Kyrkan
där johns systerdotter skulle döpas.

Här kommer lite foton
från Milla Nova Amandas Dop Dag..

Som vanligt så blir det mycket kort
tagna så jag får sålla ut lite..

Jag är glad och tacksam över att få vara med
om en sån här viktig dag.

Här är jag och älskade lilla Milla.

Johan fick sina paket från faster Nettan,här är han i en Blixten mqueen dräkt.



Dopgåvan från oss.En söt nalle med ett silverhalsband.
Smycket är en Ängel med Millas Månadssten:-)

Vanessa,daniel och lilla Milla:-)

Min älskade prinsessa:

Mathilda som är så otroligt fin:

Alice sprallis,vanessa,milla i nessas knä och så Daniel:-)




foton:
alice,mathilda och Milla på korten är johns syskonbarn.
Jossan är storasyster till tjejerna men är inte med på korten här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!