blivande 8åring


Jag har en blivande 8åring här hemma..
Och hon utvecklas fort..
Börjar bli riktigt stor nu.
Idag köpte vi en mobiltelefon till henne.
From på tisdag så har hon ett eget mobilnummer..
Så kan hennes vänner ringa henne där
om de vill ses:-)
Eller om hon är iväg någonstans,
bara kunna ringa henne.
-vad gör du prinsessan?
-men mamma jag är ju här med dig..
tänk om jag ringer henne när hon sitter här bredvid..hihi


Här är ett videoklipp
på vanessa när hon  sjunger och dansar.
Hon sjunger lite lågt
men dansen är det inget fel på:-)

Om man bara visste att hon kunde
gå på någon aktivitet utan att vi skulle behöva tjata på henne
så fort vi ska iväg så skulle jag låta henne ta danslektioner igen..

Nu har hon fullt upp med kaniner,lära sig läsa ordentligt,matteläxan
och kanske hitta tillbaka till fotbollsträningarna om hon vill.
Annars har hon ju draget också som hon går till när hon får lust...

Så dansen får vänta till hösten.om hon fortfarande vill då..
Men dans är liksom något hon har hållt på med sen 4års ålder..
Så jag förstår att hon saknar det.

Eller om hon kanske vill börja ta sånglektioner sen när hon blir äldre,
vilken ålder det nu är ifrån här på kulturskolan..
Apropå sånglektioner,gud vad jag saknar mina sånglektioner..
Jag missade inte en enda sånglektion under gymnasietiden.
Knappt iallafall.. Om jag borde ta o söka mig till någon kör..
Jag skulle verkligen behöva börja sjunga igen..
Har  ju esteten i mig fortfarande ...om man vågar.haha

Säg till om ni vet någon kör som passar mig här i karlskoga.
Vart inbjuden till en kör i karlstad,den verkade perfekt
men det är ju i karlstad.lite långt..

Här får ni videoklippet på vanessa.:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!