solsidan

Jag mår fortfarande inte bra.
Orkar bara vara uppe i några minuter åt gången.
Har kollat lite i källarn,gick förbi mest..
Men jag hittar bara mer o mer som jag kan ta med på barnloppisen i mars.
Bilbarnstol,babysitter,massor med bebiskläder,bebisleksaker o andra leksaker..
ja det blir nog mycket..
Imorgon börjar skolan igen och veckan börjar med att vanessa får vara hemma..
Hon är fortfarande inte frisk sen en veckas influensa..trög skit..
Nu ska jag gå ner o kolla på Solsidan.
Och sen kl 21 är det BigBrother Live.
Hoppas jag klarar av att kolla på allt.
Svettas som en gnu,o lär frysa snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!