livet är underbart

Det är så underbart härligt att må sådär bra
som jag gör idag.
Hela livet känns så underbart.
Och jag har fått så många fina komplimanger
idag om att jag ser piggare ut.
Att det märks att jag mår bättre..
O så komplimanger för halsbandet
jag har på mig..


Jag lägger sällan in kort på mig själv
nuförtiden.
Men här kommer faktiskt ett på mig.
Jag vill visa upp det fina halsbandet
som jag fick av vanessa
på alla hjärtansdag.
Hon köpte detta fina halsband för 129 kr..
Sina egna pengar.
Hon köpte det helt själv på alla hjärtansdag
när vi var i affären och utan att jag visste
om det så  hade hon fixat ett paket till mig.
Slagit in det så fint och gjort
världens finaste alla hjärtansdag kort
till mig från henne,pojkarna o john..

Hon hade gjort kortet helt själv.
Skrivit glad alla hjärtans dag
mamma
kram vanessa
daniel,
johan och pappa.

Jag vart så lycklig över halsbandet.
Det passar mig perfekt.
O jag hade ingen aning om att det var till mig.
Underbara vanessa..
Jag är så tacksam över att jag har den gåvan ,
gåvan att få ha så många fina barn.
29 år och har världens finaste barn.

Jag med ett halsband som betyder så mycket för mig.


Tacksam över att jag har så mycket i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket fint halsband Nessa köpte till dig. Fint kort på dig. Kramar Jenny

Ps jag har börjat blogga igen. ds

2011-02-20 @ 22:13:30
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!