lite tankar


Vissa människor
bryr jag mig så himlans
mycket om.
Men Jag tror att jag bryr mig för mycket.
Sån är jag..

Imorgon blir en jobbig dag.
Barna ska till dagis/skola
o jag skulle till kursen egentligen
men kursledaren är fortfarande sjuk..
Så det blir ingen kurs alls den här veckan.
Det märks på mig på engång
när jag har fått meddelande om
att det inte blir något.
Jag blir helt deppig.

Grejen är att fastän
jag har min familj
(man o 3 barn=
så känner jag mig rätt ensam.
Har liksom ingen att prata med..
Känns inte som att jag existerar.

Men så är det.
Har iallafall fått en del gjort idag.
Men jag ser inte fram
emot en till dag ensam hemma mellan 9-13.
hoppas jag får många sms..
mms:en blir ju inte direkt så bra,
blir så små bilder.
men sms funkar kanon..

see ya..
Var rädd om er.
O ta hand om dem ni tycker om.
Man kan nog inte visa för mycket omtanke..




En härlig låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!