johans rum

jag fick en fix idé..
Jag drog fram lite energi och
fick med mig mina medhjälpare:daniel och johan
och började fixa lite i johans rum.
Det behövdes verkligen kan jag säga.
Det är inte klart på långa vägar.
Men nu är den ena delen okej iallafall.
När man kommer in i hans rum så
får man svårt att andas .
Så stökigt är det.
De har ju levt rövare här på övervåningen
sen i julas.
Och vi har inte kommit ifatt ..
Lite farligt när barnen får makten så här.hahaha
De har flyttat på johans säng
så den stod mitt på golvet.
Massor med saker ,leksaker blandat med skräp
låg bakom sängen..
Men pojkarna tog bort allt bakom sängen så vi kunde
ställa tillbaka den..
O rensade bort lite skräp o så.
Som sagt det är väldigt ofärdigt i hans rum
och jag är inte alls nöjd med det.
Men här får ni se lite kort..
Det är väldans kalt på hans väggar
så jag skulle vilja ha lite tavlor till hans rum.
Lite större tavlor än vad han har nu.
Det han har nu kan man ha ändå.
Helst lite större tavlor och lite fler.
Har ju fler väggar o de är helt tomma...
Han har  2 små nalle puh tavlor bara..
här ligger sötnos i sin säng..
En del av hans rum.
Det är pojkarna själva som lagt allt på fönsterbrädan.
Och alla böcker vill jag få upp på någon list ,
på väggen kanske..
Vi har ju tagit bort skötbordet så då vart rummet större.
Nu ska vi bara få bort data stolen och bokhyllan/databordet.
För vi sitter aldrig där längre.
Så det utrymmet behöver han ha..
Kunna sätta upp något på väggen
så han kan ha sina fina dopsaker där eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!