fryser o bruno mars

Jag börjar bli trött att på att vara sjuk nu.
Fryser konstant.
I natt låg jag påpälsad  under täcket och frös som is..
Hade johan som tur var som höll om mig..
Direkt när jag vakande gick jag o tog en alvedon
och gicvk o vilade igen..
Kollade om jag hade feber ,o det har jag ju.
Det lär jag ha haft i några dagar nu
men skillnaden är att jag inte har kollat upp det förut.
Går ju på alvedon för att orka med dagarna/nätterna..
Nu vill jag ha en stor varm kram.
O ett par fina ord viskandes i örat kanske..
Sjuk o kärlekskrank.ingen bra kombination..
Delar med mig av en låt för att liva upp det lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!