Barnloppis

Jag har länge tänkt på att vara med på någon loppis.
Ha ett bord och sälja alla dessa barnkläder o anant som bara ligger o skräpar.haha
itne skräpar men de ligger bara i påsar osv o kan inte användas av någon.
Nu har ju jag lämnat ifrån mig väldigt mycket,i somras blandannat lämnade
jag över flera påsar.. o sålt lite på tradera osv.
Men det ska allt finnas mer o sälja..
Jag har nu bokat ett bord på en barnloppis..
Man kunde sälja allt som hör till barn..
Perfekt ju,jag har ju barnvagnar,cocconen till phil and teds osv.
Att sälja,får se om barnvagnarna kommer med.
Beror på om jag får någon hjälp med att ta dit allt.haha
Hjälp med att förbereda iallafall.
Men det ska bli kul då kan alla se vad jag har på engång.
Känna,titta och fråga om sakerna..
För er alla som vill ha något att göra en lördag
Så kom dit.. .
barnloppis 26/3
10-13 i österledskyrkan..
Jag kommer att stå där o sälja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!