lista nr 2

Känner mig väldigt nere så här
kommer en till lista..

Du heter: Petra eva christim Westermark
Smeknamn: petra,mamma,mupp(glatt)
Låt som när du är ledsen sörjer till?
jag har en sån lista som jag kallar för :hål i hjärtat.
Beroende av: kärlek,mina barn,mina livlinor osv..
Vad tror folk om dig?
Jag vet inte riktigt.att jag vill folk illa kanske.men det är långtifrån den jag är.
sen att jag är sprallig och social.
Stämmer det?
att jag är glad och sprallig,social brukar stämma.
Vad får du oftast komplimanger för?
att jag har fina barn,jag vet inte..mina ögon gillar folk.
Hur imponerar man på dig?
att man är glad,kan gå igenom motgångar och ändå vara stark
Brukar du skratta för dig själv?
ja det kan hända.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

 När ska vi ses?
Var bor du?
karlskoga
Trivs du där?
det duger
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
petra. eller arne om det är john eller mamma.
Vem ringde du senast?:
john
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
såklart det går bra
Antal timmar sömn inatt:
lite
Sov du ensam:
Ja utan manligt sällskap ,men hade barn i sängen.
Brukar du komma i tid:
Njeeeeej.. inte direkt.
Hur känner du dig nu:
deppig
Vanligaste färg på dina kläder:
lila,blått,svart,vitt,eller något ljust.
Vad tycker du om fötter:
inget speciellt
Vad saknar du:
kärlek,sommaren,jobbcentrum,vännerna.
Hade du en bra kväll igår:

sådär
Favorit dryck på morgonen:
Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
01-03
Är du blyg?:
det beror helt på,
Sysslar du med någon idrott:
Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt:
Nej, thank god.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
 jag vet inte.skaffa killkompisar?haha
Är du nöjd med ditt liv: nej
Är du bortskämd:
Nej, inte alls.
Vad gör du i morgon:
förhoppningsvis mår jag bättre och har en bättre dag än den som har varit.
Vad är det värsta du vet?:
tjaffs och lögner
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja det tycker jag allt att jag har.
Vad är det finaste du fått?:
Ett sms där det stod massa bra saker om mig när jag kände mig nere.
En speciell dag du minns:mina barns födelser
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
någon av mina livlinor
När grät du senast:
för en timme sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
bli glad?
Vill du gifta dig:
det beror på om jag hittar den rätte.

Vill du ha barn:

jag har mina 3 det räcker. men får jag ett fast och tryggt förhålande igen
så kanske..
Är du musikalisk?:

jag har varit,
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
det händer lite då och då nuförtiden..
Biter du på naglarna:
Nej har aldrig gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!